Obří pavouk

Obří pavouk

Obří pavouk stojí za zdí ruiny v poušti. Obří pavouci jsou monstra, která je občas možno potkat na různých místech herního světa Ancarie. Obří pavouk při boji kromě fyzického útoku plive jed, čemuž je možné se vyhnout neustálým přistupováním blíž k pavoukovi, pod vzdálenost, na kterou může jed použít. Výsledkem je situace, kdy bojující postava zkracuje zvdálenost, zatímco obří pavouk couvá, aby se dostal do dostatečné vzdálenosti, která mu umožní použít svou nejúčinnější zbraň.

Všeobecná mela se odehrála v pouštním průsmyku.

Kostra draka na jihu v nitru pouště.

Město Chorad-Nur obývají skřeti.

První skolený drak šel po zásazích od serafy k zemi.

Pouštní vrána prolétá kolem serafy. Pouštních vran žije na poušti velké množství.

Nemrtváci v pouštní oblasti pod skřetím městem.

Ajša Aimée vyjadřuje serafě vděčnost.

Zombie dokážou ustát nějaký ten zásah.

Prázdná poušť bez monster.

Vyvolávání kouzla serafou.

Serafa získává lvl. 31.

V podzemí žijící temní elfové hlídají vchod do svého domova.

Říční ostrůvek spojují s oběma břehy pouštní říšky dvě lávky pro pěší.

Udatín je centrem Ancarie.

Jezdci apokalypsy hlídkují v krajině porostlé nízkými stromy.

Obři u cesty nebo spíše jen u pěšiny v poušti.

Posvátná socha zvyšuje limit poškození ohněm.

Most ke knihovně s vědomostmi serafů.

Chudinská čtvrť na Udatíně je místo, kam serafu zavádí plnění úkolu.

Serafa mezi stromy v lese.

Díra ve zdi pokračuje cestou na zasněžený sever.

V podzemí knihovny se ukrývají vědomosti.

Lávka přes pouštní říčku.